Bilgi güvenliği çözümleri, sızma testleri, siber güvenlik operasyon merkezi, müşteri memnuniyetinin sağlanması, süreçlerin sürekli iyileştirilmesi, eğitim ve danışmanlık hizmetlerini kapsar. Kalite Yönetim Sistemimiz, kapsamı dahilindeki faaliyetlerimizin ISO 9001:2015 standardına uygun yürütülmesini garanti altına alır.
Kalite Yönetim Sistemi Politikamız:
- Kalite Yönetim Sistemini TS/ISO 9001:2015 standardına göre yönetmeyi,
- Müşteri odaklılığı esas alarak, müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılamayı ve aşmayı,
- Ürün ve hizmetlerimizin kalitesini, sürekliliğini ve güvenilirliğini korumayı,
- Süreç yaklaşımı ve risk temelli düşünme ile tüm süreçlerde etkin kontrol mekanizmaları kurmayı,
- Çalışanların katılımını ve yetkinliğini artırmak amacıyla gerekli eğitim, kaynak ve altyapıyı sağlamayı,
- Tedarikçiler ve iş ortaklarıyla karşılıklı güven, kalite ve sürdürülebilirlik esasına dayalı ilişkiler kurmayı,
- Yasal ve mevzuat gereklerini yerine getirmeyi, anlaşmalardan doğan yükümlülükleri karşılamayı,
- İş / hizmet sürekliliğini sağlamayı, verimlilik ve rekabet gücünü artırmayı,
- Ölçme, izleme, analiz ve değerlendirme faaliyetleri ile performansımızı objektif olarak takip etmeyi,
- Kalite Yönetim Sistemine uyum ve sürekli iyileştirmeyi gözetmek için düzenli denetimler yapmayı ve bunların sonuçlarını yönetimin gözden geçirme toplantılarında dikkate almayı,
- Bu politikayı tüm çalışanlara duyurmayı ve politikanın uygulanmasında gereken kaynağı ve eğitimi sağlamayı,
- Kalite bilincini tüm çalışanlarımıza, tedarikçilerimize ve paydaşlarımıza aşılamayı,
- Kurulan kalite altyapısı ile müşteri memnuniyetini artırmayı ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.
PLT.35 Kalite Yönetim Sistemi Politikası – Yayın Tarihi: 09.06.2025 – Rev: 00